Friday, February 05, 2010

ANAK AKU DAN AYAM


Anak aku suka sangat main ngan ayam kadang2 kalau aku takda sampai lembik ayam ni. yang paling dia suka aku tgk dia lambong2 ayam ni, slalu aku marah dia bab aku kesian kat ayam tu. tu yang aku nak bela angsa tak bagi dia main ngan ayam, nak beli anak tak mampu aku beli telurja, la ni dok tunggu menets telur tu, aku masukkan dalam incubator 20/1/10 sbyk 6 biji kalau tak netas semua pun netas sepasang pun ok gak, tadi beli baja tahi ayam dpt ayam free seko, esok nak potong bab tadi sebok pegi menebas kebun, dan lepas nebas aku letak baja pulak kat pokok napier aku, tapi suspen gak nak letak baja bab ari tu masa aku jalan tepi pokok napier tu ada jumpa ular tepi longkang dok masuk dalam lubang, kira2 2kaki dari pokok napier, aku rasa dia taknampak aku, bab aku nampak badan dia saja. besar ular tu -+ besar lengan anak aku, aku ingat umah dia kat busut tepi longkang tu, tapi la ni aku dah suruh bekho buang busut tu dan rosakkan sarang dia, moga dia tak kacau aku, nanti besok aku snap gambar kebun aku yang aku dok tgh bersihkan tu, hajat nak buat umah kat situ, kalau ada rezeki +

No comments:

Post a Comment